14 stycznia 2025

Zasady publikowania na stronie internetowej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu informacji o przedsięwzięciach edukacyjnych w związku z wnioskiem podmiotów zewnętrznych

1. Publikacji mogą podlegać informacje o przedsięwzięciach bezpośrednio związanych z oświatą, sprzyjających rozwojowi dzieci i uczniów.

2. Publikacji mogą podlegać informacje o przedsięwzięciach organizowanych przez podmioty takie jak:
a) jednostki systemu oświaty,
b) uczelnie nadzorowane przez ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki,
c) organizacje społeczne działające na rzecz oświaty lub wspomagające oświatę,
d) fundacje, stowarzyszenia oraz w uzasadnionych przypadkach inne podmioty.

3. Dolnośląski Kurator Oświaty może wyrazić zgodę na publikację informacji o przedsięwzięciu, które spełnia wszystkie poniższe warunki:
a) jest związane z oświatą,
b) ma zasięg co najmniej ponadpowiatowy (w uzasadnionych przypadkach także powiatowy),
c) jest bezpłatne dla uczestników (dzieci, uczniów, wychowanków, nauczycieli, jednostek systemu oświaty),
d) sprzyja rozwojowi dzieci, uczniów lub nauczycieli dolnośląskich jednostek systemu oświaty,
e) posiada wartości edukacyjne, wychowawcze, profilaktyczne, patriotyczne lub społeczne wyróżniające dane przedsięwzięcie spośród innych o podobnym charakterze,
f) nie ma charakteru lobbingowego i nie jest związane z promocją produktów, usług czy firm.

4. Wniosek o zamieszczenie informacji na stronie internetowej, zgodny z wzorem określonym w załączniku, składa organizator przedsięwzięcia lub osoba przez niego upoważniona.

5. Wniosek podpisany przez organizatora przedsięwzięcia lub osobę przez niego upoważnioną, należy przesłać do Kuratorium Oświaty we Wrocławiu w terminie co najmniej 30 dni przed terminem jego realizacji, na jeden z niżej wskazanych sposobów:
a) podpisany podpisem kwalifikowanym i przesłany na adres: poczta@kuratorium.wroclaw.pl
lub
b) podpisany podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym i przesłany na adres elektronicznej skrzynki podawczej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu ePUAP (/ij56r1a7pg/SkrytkaESP)
lub
c) podpisany podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym i przesłany na adres skrzynki do e-Doręczeń Kuratorium Oświaty we Wrocławiu (AE:PL-38206-65589-WUACA-16)
lub
d) podpisany odręcznie i przesłany pocztą tradycyjną na adres: Kuratorium Oświaty we Wrocławiu, Plac Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
lub
e) podpisany odręcznie i przedłożony osobiście w kancelarii Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.

6. Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty, podpisane przez organizatora lub upoważnione przez niego osoby, dotyczące planowanego przedsięwzięcia:
a) regulamin (nie dotyczy konferencji, szkoleń itp.),
b) program,
c) opcjonalnie inne dokumenty związane z organizacją danego przedsięwzięcia.

7. Niespełnienie powyższych zasad może skutkować negatywnym rozpatrzeniem wniosku.

8. Ostateczną decyzję o zamieszczeniu informacji na stronie internetowej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu podejmuje Dolnośląski Kurator Oświaty.

Załącznik – wzór wniosku

Idź do góry

Klauzula informacyjna

Ponieważ przekazałeś nam swoje dane osobowe w przesłanej korespondencji papierowej, mailowej, telefonicznie lub osobiście mamy obowiązek poinformować Cię że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Dolnośląski Kurator  Oświaty z siedzibą we Wrocławiu, Plac Powstańców Warszawy 1, zwany dalej Administratorem;
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu zrealizowania sprawy, z którą zwracasz się do nas;
  3. Posiadasz prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych – cofnięcia zgody na ich przetwarzanie;
  4. Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie internetowej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu, pod adresem:

https://kuratorium.ibip.wroc.pl/public/?id=119012

a także w kancelarii, oraz sekretariatach wydziałów i delegatur Kuratorium

……………………………………………………………………………………………………………………….

Information Clause

Because of giving your personal data over us, in sending paper corespondence, e-mail, by phone or personal, we are obliged to inform you that:

  1. the Administrator of your personal data will be Dolnośląski Kurator Oświaty with registered office in Wrocław, Plac Powstańców Warszawy 1, hereinafter ‘Administrator’;
  2. The personal data are processed to realise the case supplied to us;
  3. You have a right to: demand from Administrator the availability to your personal data, its rectification, remove or limit personal data, may object to this type of processing, transfer data, supply the complain to control authority if you express the consent for processing your data, back the consent for their processing;
  4. Your personal data are not undergoing to make automatic decision in this area.

The full content of this information clause is included on the website of Kuratorium Oświaty we Wrocławiu, under address https://kuratorium.ibip.wroc.pl/public/?id=119012

but also in Registrar’s Offices therein Divisions and Delegations of Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.