Szanowni Państwo,
w związku ze zbliżającym się sezonem wypoczynku zimowego 2023 proszę o przekazywanie zgłoszeń wypoczynku do Kuratorium Oświaty we Wrocławiu poprzez użycie tzw. profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego. W obu przypadkach nie jest wymagana wersja papierowa dokumentu, co oznacza, że składacie Państwo dokumenty tylko w bazie wypoczynku MEiN i już nie dostarczacie ich do siedziby Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.
Na chwilę obecną wnioski będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy i rozporządzenia.
O wszelkich zmianach będziecie Państwo informowani za pośrednictwem strony internetowej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu, dlatego proszę o bieżące monitorowanie zamieszczanych na niej informacji.
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny pod numerami telefonów:
infolinia 500366339 (czynna w dni robocze w godzinach od 9.00 do 14.00) lub: 71 3406348; 71 3406379, lub mailowy: poczta@kuratorium.wroclaw.pl
Proszę o szczególne zwrócenie uwagi na:
1. Załączane opinie Państwowej Straży Pożarnej – opinie ważne są 3 lata od dnia ich wydania i muszą tą ważność zachować na czas trwania wypoczynku;
2. Dokładne uzupełnianie kwalifikacji kierownika i wychowawców;
3. Zachowanie ustawowego terminu na złożenie wniosku tj. 21 dni lub 14 dni w przypadku półkolonii.
Jednocześnie informuję, że platforma do zgłaszania wypoczynku jest już aktywna i można przekazywać zgłoszenia za pośrednictwem platformy.
Z wyrazami szacunku
Zbigniew Kuberski
Dyrektor Wydziału Organizacyjnego
Kuratorium Oświaty we Wrocławiu