27 października 2020

II edycja Rządowego programu „Aktywna tablica”

Szanowni Państwo,

Rozpoczyna się realizacja II etapu Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych „Aktywna tablica”.
Program będzie realizowany w latach 2020–2024. Łączna kwota przewidziana na realizację programu wynosi 361 455 000 zł, z budżetu państwa, z czego 35 000 000 zł w 2020 r., Program będzie finansowany w 80 procentach ze środków budżetu państwa i w 20 procentach z wkładu własnego organów prowadzących szkołę.

Harmonogram programu w roku 2020:

  • szkoły wnioskują o udział w programie do organów prowadzących – do 27 października br.;
  • organy prowadzące składają wnioski ze szkół do wojewodów – do 29 października br.;
  • kwalifikacja wniosków przez wojewodów – do 3 listopada br.;
  • przekazanie środków finansowych na zakup pomocy dydaktycznych – do 30 listopada 2020 r.

Termin i miejsce składania wniosków

Etap I

Dyrektor szkoły występuje do organu prowadzącego z wnioskiem o udział w Programie w roku 2020 w terminie do dnia 27 października 2020 r.

Wniosek do pobrania poniżej

Etap II

Organ prowadzący, weryfikuje wnioski dyrektorów szkół pod względem prawidłowości i kompletności danych zawartych w tych wnioskach. Nie mogą być zaakceptowane wnioski dyrektorów szkół, które zostały zakwalifikowane do programu w roku 2017 – 2019 (zostały wymienione w umowie podpisanej przez wojewodę dolnośląskiego z organem prowadzącym).

Organ prowadzący występuje do wojewody dolnośląskiego z wnioskiem o udzielenie wsparcia finansowego w roku 2020 – w terminie do dnia 29 października 2020 r.
(termin złożenia wniosku elektronicznie nie może zostać przekroczony).

Wspomniany wniosek organu prowadzącego należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: poczta@kuratorium.wroclaw.pl  (w tytule podać AT2020 ) w postaci załączników zeskanowanych, podpisanych i opieczętowanych dokumentów:

  1. Oryginał wniosku organu prowadzącego
  2. Oryginały wniosków dyrektorów szkół
  3. Listę zbiorczą wszystkich zakwalifikowanych przez organ prowadzący szkół

oraz wypełnia obowiązkowo wersję elektroniczną zamieszczoną pod adresem: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeJMhVCDcUbdmuB_SLCiIhN2-D1fuXXkrkY5uB9ZznLJ3S0Vw/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0

Dodatkowych informacji dotyczących wniosków udziela starszy wizytator Kuratorium Oświaty we Wrocławiu p. Marek Sieczka, nr tel. 713406342   msieczka@kowroc.pl

W załączeniu wzory wniosków dla szkół oraz organów prowadzących

Wniosek dyrektora szkoły o udział w Programie Aktywna tablica

Wniosek o udzielenie wsparcia finansowego dla organu prowadzącego

Lista zbiorcza

 

Pozostałe dokumenty dotyczące wprowadzania w życie programu zostaną zamieszczone na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej (www.men.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej – Prawo i legislacja.)

Idź do góry

Klauzula informacyjna

Ponieważ przekazałeś nam swoje dane osobowe w przesłanej korespondencji papierowej, mailowej, telefonicznie lub osobiście mamy obowiązek poinformować Cię że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Dolnośląski Kurator  Oświaty z siedzibą we Wrocławiu, Plac Powstańców Warszawy 1, zwany dalej Administratorem;
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu zrealizowania sprawy, z którą zwracasz się do nas;
  3. Posiadasz prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych – cofnięcia zgody na ich przetwarzanie;
  4. Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie internetowej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu, pod adresem:

https://kuratorium.ibip.wroc.pl/public/?id=119012

a także w kancelarii, oraz sekretariatach wydziałów i delegatur Kuratorium

……………………………………………………………………………………………………………………….

Information Clause

Because of giving your personal data over us, in sending paper corespondence, e-mail, by phone or personal, we are obliged to inform you that:

  1. the Administrator of your personal data will be Dolnośląski Kurator Oświaty with registered office in Wrocław, Plac Powstańców Warszawy 1, hereinafter ‘Administrator’;
  2. The personal data are processed to realise the case supplied to us;
  3. You have a right to: demand from Administrator the availability to your personal data, its rectification, remove or limit personal data, may object to this type of processing, transfer data, supply the complain to control authority if you express the consent for processing your data, back the consent for their processing;
  4. Your personal data are not undergoing to make automatic decision in this area.

The full content of this information clause is included on the website of Kuratorium Oświaty we Wrocławiu, under address https://kuratorium.ibip.wroc.pl/public/?id=119012

but also in Registrar’s Offices therein Divisions and Delegations of Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.